Szolgáltatásaink

A digitalizálódó gazdaság és társadalom következtében megváltoztak az ügyféligények. Alapvető elvárásként jelentkezik, hogy komplex, kényelmes és gyors legyen a kiszolgálás. Ehhez azonban elengedhetetlen az ügyfélszintű gondolkodás. A megoldás az adminisztratív és ügyviteli, valamint a speciális szakértelmet igénylő feladatok kiszervezésében rejlik. Mindezek segítenek abban, hogy az ügyfélkiszolgálásra, ügyfélszerzésre lehessen fordítani a felszabaduló erőforrásokat.

A VISIO SOLUTION megoldások leveszik a terhet a partnercégek válláról az állománykezelés, állomány karbantartás, jutalékelszámolás, valamint az adminisztratív feladatok professzionális, teljeskörű elvégzése révén, annak érdekében, hogy saját belső erőforrásaikat átcsoportosítva, nagyobb hangsúlyt tudjanak fektetni jogszabályi megfelelőségükre, a saját ügyfeleik szélesebb körű, minőségi kiszolgálására, a keresztértékesítésre, az ügyfélélmény növelésére. Mindezek hosszútávon hozzá tudnak járulni ahhoz, hogy partnereink ne csak megtartani tudják meglévő ügyfeleiket, hanem akár növelni is tudják ügyfélkörüket.

A VISIO SOLUTION megoldások egymásra épülnek, skálázhatóak. A legalapvetőbb állománykezeléstől kiindulva, a teljeskörű adminisztratív, és ügyviteli megoldások megvalósításáig állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Szolgáltatáscsomagjaink az alábbi elemekre épülnek:

N

Állománykezelési tevékenységek

N

Partner karbantartás

N

Rendszerhasználati licenszek

N

Rendszeradminisztrátori tevékenységek

N

Jutalékolási tevékenységek

N

MNB adatszolgáltatás támogatása

N

Jogi megfelelőség támogatása

N

Marketing tevékenység támogatása

Elérhetőségeink

Ha kérdése van, keressen bennünket bizalommal!

dr. Szilasi Erika

Tarcsi Ildikó

fejlesztési és ügyféltámogatási vezető
tarcsi.ildiko@visiosol.hu

Visio Solution Kft.

székhely: 1201 Budapest, Wesselényi u. 28.

cégjegyzékszám: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 01-09-384854
office@visiosol.hu