Közel egy évvel ezelőtt olvastuk egy, a biztosításközvetítő cégek körében végzett gyors felmérés eredményeit, amelyek igazoltak mindent, amit mi is tapasztalunk, hallunk a szektor mai állapotáról. Megkérdezték a vezetőiket, hogy melyik üzleti területen érzik leginkább, hogy támogatásra van szükségük. A jogi megfelelés és az IT fejlesztések területét 34-34%-uk választotta, 22%-uk jelezte, hogy az adminisztráció terén szorul segítségre, 5-5% pedig a munkatársak hiányát és a stratégia alkotást jelölte meg.

Folyamatosan figyeljük a gazdaság, a szektor alakulását, a piaci igényeket és látjuk, hogy egyre nagyobb szükség van a változásra, arra, hogy a biztosításközvetítők a hatékony és profitábilis működés érdekében lépéseket tegyenek. Nemcsak most, de később is ez lesz az alapja az oly sokak által kiemelten fontosnak tartott megfelelésnek – meg kell felelni a törvényi elvárásoknak, a technológiai fejlődés kihívásainak, de ami talán a legfontosabb, az egyre tudatosabb ügyfelek elvárásainak is. Ez nem egyszerű feladat: elmélyült stratégiai tervezést, és átgondolt, konzisztens megvalósítást kíván.

Várhatóan számos újdonság jelenik meg a fenti három területen – és számos más téren is – a piacon már a közeli jövőben, de hosszabb távon mindenképpen. Ezek előnyeinek kiaknázásához különösen fontos, hogy a cégek működésében, adatbázisaiban rend legyen. Ahhoz, hogy egy vállalkozás fejlődőképes és sikeres legyen struktúrát kell teremteni. Ha ez nincs meg, attól még lehet, hogy a cég több évig is túlél, de hogy nem tud fejlődni, az biztos. És mindannyian tudjuk: ha az üzleti életben nincs fejlődés, ha stagnál a cég, akkor az rövid időn belül valójában visszafejlődést eredményez, elrobognak mellettünk a versenytársaink. Hiszen, ha minden és mindenki más fejlődik körülöttünk, a mi cégünk pedig nem, akkor az azt jelenti, hogy mi lemaradunk. Megváltoztathatatlanul.

Kulcskérdés, hogy megtaláljuk a leghatékonyabb módját annak, hogy a cégünk működésében, adatbázisaiban rendet rakjunk és rendet tartsunk! A Visio Solution csapatával az ügyfeleinkkel beszélgetve látjuk, hogy ennek leghatékonyabb módja erőforrás szempontjából a feladatok kiszervezése.

Bízd profikra az adminisztrációs és ügyviteli munkát, vegyél igénybe kedvező díjú szolgáltatásokat és biztosítsd a megfelelőségedet a 21. századi biztosításközvetítői piac elvárásainak már ma!

Elérhetőségeink

Ha kérdése van, keressen bennünket bizalommal!

dr. Szilasi Erika

Tarcsi Ildikó

fejlesztési és ügyféltámogatási vezető
tarcsi.ildiko@visiosol.hu

Wunderlich Krisztina

értékesítési partner
wunderlich.krisztina@visiosol.hu

Visio Solution Kft.

székhely: 1201 Budapest, Wesselényi u. 28.

cégjegyzékszám: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 01-09-384854
office@visiosol.hu